Eezy Customer – enemmän kuin asiakastyytyväisyystutkimus

Asiakaskokemus vaikuttaa vahvasti yrityksen brändiin ja on selkeä kilpailutekijä, jolla organisaatio voi erottua edukseen. Organisaatiosi asiakaskokemuksen mittaaminen ja sitä kautta kehittäminen on vaikeaa ilman tutkittua tietoa siitä, mitä mieltä asiakkaat organisaatiostasi ovat. Eezy Customer -palvelumme on kokonaisvaltainen asiakastyytyväisyystutkimus, joka mahdollistaa nopean startin asiakaskokemuksen lähtötason selvittämiseen ja kehittämisen aloittamiseen faktapohjalta.

Mikä Eezy Customer -asiakastyytyväisyystutkimus on?

Räätälöityjen asiakaskokemuksen kehittämisen ratkaisujemme rinnalle olemme Eezy Spiritissä luoneet kevyen, kustannustehokkaan ja ketterän asiakaskokemuksen kehittämispalvelun nimeltä Eezy Customer. Palvelu on tarkoitettu asiakaskokemuksen lähtötason selvittämiseen ja kehittämisen aloittamiseen.

Eezy Customer ei ole perinteinen asiakastyytyväisyystutkimus vaan valmis palvelukonsepti, joka sisältää sähköisen tiedonkeruun lisäksi virtuaalisesti toteutettavan Kehittämisen palvelupolku -valmennuksen. Valmennuksen avulla asiakastutkimuksen tulokset saadaan vietyä käytännön toimenpiteiksi.

Eezy Customer -konsepti sisältää valmiin kysymyspatteriston, joka selvittää muun muassa asiakkaiden tarpeita sekä yhteistyön laatua. Myös NPS (net promoter score eli suositteluindeksi) ja kokonaistyytyväisyys ovat osa konseptia.

Asiakaskokemuksen kehittämisen asiantuntijat apunasi

Me Eezy Spiritissä olemme asiakaskokemuksen kehittämisen kumppani, joka auttaa organisaatiotasi kirkastamaan tulevaisuuden asiakastarpeet ja luomaan ainutlaatuisen asiakaskokemuksen, jota henkilöstönne toteuttaa menestymisenne varmistamiseksi. Myös henkilöstölle on tarjolla oma sisäinen asiakaspalautetutkimus.

Toteuta kokonaisvaltainen asiakastyytyväisyystutkimus kanssamme

Eezy Customer on uudenlainen asiakastyytyväisyystutkimus, joka ei tuota vain tutkimustuloksia, vaan myös suunnitelman käytännön toimenpiteistä. Näin tutkimuksesta saadaan aito hyöty irti. Voisiko Eezy Customer -palvelumme sopia sinun organisaatiollesi? Kerromme mielellämme lisää  –

Kysy lisää

Ulla Nikula

Ulla Nikula
Head of Sales & Business Development
+358 40 538 3538

Lähetä viesti